Πόσες φορές νιώθετε ότι το έχετε παρακάνει με την κακή διατροφή και τις κακές συνήθειες; Εκείνη είναι η στιγμή, που το σώμα σας ζητά να μπείτε σ’ ένα πρόγραμμα detox διατροφής, ώστε ν’ απαλλάξετε τον οργανισμό σας από τις τοξίνες, να νιώσετε ευεξία και περισσότερη αντοχή.

Η δίαιτα detox είναι μία δίαιτα με χαμηλά λιπαρά, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και νερό. Έχει όμως κάποιους βασικούς κανόνες:

Πρώτον, θα πρέπει να χαμηλώσετε όσο μπορείτε τους καθημερινούς σας ρυθμούς. Δεύτερον, χρειάζεται να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα. Τρίτον, δεν την ακολουθείτε εάν είστε έγκυος ή παίρνετε κάποια συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.

Για τέσσερις μέρες θα πρέπει να ξεχάσετε:

  1. Τον καφέ και το τσάι. Όσο γρήγορα χαρίζουν ενέργεια τόσο γρήγορα «ρίχνουν» τον οργανισμό.
  2. Το πολύ αλάτι. Κάνει το φαγητό πιο νόστιμο, αλλά προκαλεί αφυδάτωση και φουσκώματα.
  3. Το αλκοόλ. Εξαιρετικά τοξικό για τον οργανισμό. Προκαλεί βλάβες στο συκώτι και την καρδιά και ενισχύει το αίσθημα κούρασης.
  4. Την πολύ ζάχαρη. Εντείνει τις απότομες μεταβολές της διάθεσης. Είναι κακή και για τη σιλουέτα μας.
  5. Τα γαλακτοκομικά. Απελευθερώνουν τοξίνες. Έαν δεν μπορείτε να κόψετε εντελώς, περιορίστε τα στο ελάχιστο.
  6. Είστε καπνίστριες; Μειώστε όσο μπορείτε περισσότερο την κακή αυτή συνήθεια.

 

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα detox μενού

  • Ένα πρωινό με φρέσκα φρούτα και χυμούς με βιταμίνη C.
  • Για κυρίως γεύμα, επιλέξτε σαλάτες με ανάμεικτα λαχανικά. Αντί για τις γνωστές σως, καλύτερα προτιμήστε το ελληνικό ελαιόλαδο.
  • Για σνακ μασουλήστε καρότα και μην ξεχνάτε να πίνετε νερό ενδιάμεσα στα γεύματα.
  • Για βραδινό, επιλέξτε πάλι μια σαλάτα με ψητά λαχανικά και ελαιόλαδο. Αποφύγετε το πολύ φαγητό λίγο πριν πάτε για ύπνο.