Νιώθετε φουσκωμένη και δεν χωράτε στο στενό σας τζιν; Μπορεί να φταίει η αφυδάτωση ή κάτι που φάγατε. 

Όπως σε όλα έτσι και σε αυτό, υπάρχει λύση και θα τη βρείτε στη διατροφή και πιο συγκεκριμένα σε αυτές τις 8 τροφές που τις συνιστούν και οι διατροφολόγοι!

 

Πιπέρι καγιένΤα μπαχαρικά σε κάθε γεμπορούν να κάνουν θαύματα για τη σιλουέτα. Η καψαϊκίνη που περιέχεται στο πιπέρι καγιέν μειώνει τα αέρια και την αίσθηση του φουσκώματος και αυξάνει τη ροή των πεπτικών ενζύμων στο στομάχι.

 

Πεπόνι

Το πεπόνι είναι κατά 90% νερό. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό το κάνει εξίσου αποτελεσματικό για την ενυδάτωσή σου μ’ ένα ποτήρι σκέτο νερό. Είναι επίσης φυσικό διουρητικό και έτσι βοηθά στην απομάκρυνση του αλατιού και του πλεονάζοντος νερού από το σώμα σου. 

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι γεμάτο προβιοτικά, καλά βακτήρια δηλαδή που βοηθούν το γαστρεντερικό μας σύστημα να χωνέψει και να απορροφήσει σωστά τις τροφές. Αντί για κάποιο επιδόρπιο με ζάχαρη μετά το δείπνο, δοκιμάστε να αναμείξετε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρέσκα φρούτα, όπως βατόμουρα ή γκρέιπφρουτ: περιέχει λίγες θερμίδες, πολύ θρεπτικό και κατά τη διάρκεια του ύπνου σου θα σε βοηθήσει να ξεφουσκώσεις.

 

Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι ένα… μυστικό χιλιάδων χρόνων. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά φαρμακευτικά βότανα. Περιέχει ένα πεπτικό ένζυμο το οποίο βοηθά το σώμα μας να διασπάσει την πρωτεΐνη. Αυτός είναι και ο λόγος που π.χ. το σούσι σερβίρεται πάντα με λίγο τζίντζερ.

Μπορείτε να φτιάξετε μια κούπα σπιτικό ginger tea. Πίνοντάς το πριν, κατά τη διάρκεια ή/και μετά το κάθε γεύμα, θα βοηθήσετε το σώμα σας να παράξει σάλιο και γαστρικά υγρά που βοηθούν στην πέψη.

 

Μπανάνες

Τις βρίσκετε παντού, μπορείτε να τις απολαύσετε εύκολα και περιέχουν ποτάσιο, ένα συστατικό που βοηθά να γίνει η κοιλιά σας -ξανά- επίπεδη. Επίσης, το ποτάσιο ρυθμίζει την πρόσληψη σοδίου από τον οργανισμό σου.

 

Mάραθος

Όπως και με το τζίντζερ, μασώντας λίγο μάραθο (μισό κουταλάκι του γλυκού) διώχνετε το φούσκωμα, μειώνετε τα αέρια και επιπλέον αποκτάτε δροσερή αναπνοή. Ο μάραθος έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, χαλαρώνει τους μυς του πεπτικού συστήματος και έτσι «απελευθερώνει» τα αέρια που μπορεί να έχουν συγκεντρωθεί και σας φουσκώνουν.

 

Λεμόνια και χυμός λεμονιού

Μπορεί να σας ακούγεται απλό, αλλά… δουλεύει! Η μοριακή σύνθεση του χυμού λεμονιού μοιάζει πολύ με τα πεπτικά υγρά του στομάχου, όπως και με το σάλιο μας. Έτσι, βοηθά στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της δυσπεψίας και του φουσκώματος. Το λιμοντσέλο που σερβίρεται πολύ συχνά έπειτα από κάποιο βαρύ γεύμα δεν είναι καθόλου τυχαίο.

 

Σκόρδο

Ναι, μυρίζει άσχημα. Ωστόσο, βοηθά όντως στο να ξεφουσκώσετε. Το μυστικό όμως είναι το εξής: πρέπει να το καταναλώσετε μόνο του.