Είναι καιρός να βάλουμε λίγο περισσότερη προσπάθεια στο πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, δηλαδή το πρωινό. Η σημερινή συνταγή είναι απλή, υγιεινή και μπορεί να ετοιμαστεί από την προηγούμενη μέρα, αν δεν έχετε χρόνο.

 

Εάν τα φρούτα που θα χρησιμοποιήσετε είναι φρέσκα μπορείτε να καταναλώσετε το πρωινό σας απευθείας. Εάν χρησιμοποιήσετε κατεψυγμένα μούρα, μπορείτε να τ’ αφήσετε, είτε λίγη ώρα είτε όλο το βράδυ στο ψυγείο και έτσι η βρώμη θ’ αποκτήσει μία πιο λαστιχωτή αίσθηση, ενώ τα κατεψυγμένα μούρα θα λιώσουν και θα δημιουργήσουν μια γλυκιά σάλτσα μούρων που θα διαπερνά κάθε μπουκιά.

 

Συστατικά:

170 γραμμάρια γιαούρτι

1/3 φλιτζανιού βρώμη

1 κουταλάκι του γλυκού σπόρους chia (προαιρετικά, θα τη βρείτε στα φαρμακεία και στα ράφια με υγιεινά προϊόντα)

2 κουταλιές της σούπας γάλα (από αμύγδαλο, αγελάδα, σόγια)

1 φλιτζάνι κατεψυγμένα φρούτα και μούρα

 

Οδηγίες:

Σ’ ένα μπολ αναμιγνύετε το γιαούρτι, τη βρώμη, τους σπόρους chia και το γάλα. Ανακατεύετε καλά και τοποθετείτε τη μισή ποσότητα σ’ ένα δοχείο ή βαζάκι της αρεσκείας σας. Προσθέστε τα μισά φρούτα και τα μούρα και, στη συνέχεια, δημιουργήστε άλλο ένα στρώμα με το υπόλοιπο μείγμα γιαουρτιού και τα μούρα. 

 

Εάν θέλετε, μπορείτε να ετοιμάσετε πολλά βαζάκια και να τ’ αποθηκεύσετε στο ψυγείο σας έως και 3 μέρες.