Αν αισθάνεστε συχνά φουσκωμένη, ήρθε η ώρα να ρίξετε μια ματιά στη διατροφή σας. Ενώ υπάρχουν αρκετές αιτίες για φούσκωμα (και κάποιες δεν έχουν καμία σχέση με τα τρόφιμα), οι πιο συνηθισμένοι ένοχοι είναι, στην πραγματικότητα, οι τροφές που καταναλώνουμε.

 

Το σώμα του καθενός είναι διαφορετικό, όπως διαφορετικά ο καθένας επεξεργάζεται και χωνεύει τα τρόφιμα, παρ’ όλα αυτά υπάρχουν κάποιες κατηγορίες τροφίμων που σε πολλούς ανθρώπους προκαλούν φούσκωμα.

 

Γαλακτοκομικά: Ενώ οι περισσότεροι δεν είναι αλλεργικοί στα γαλακτοκομικά προϊόντα, οι άνθρωποι που είναι έστω και λίγο ευαίσθητοι στη λακτόζη ή την καζεΐνη θα φουσκώσουν εύκολα μετά την κατανάλωση ενός γαλακτοκομικού προϊόντος. 

 

Αν ανήκετε σ’ αυτή την κατηγορία, εξετάστε το ενδεχόμενο να εξαλείψετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα για μερικές εβδομάδες από τη διατροφή σας για να δείτε πώς προσαρμόζεται το σώμα σας.

 

Γλουτένη: Όπως και με τα γαλακτοκομικά, δεν είναι όλοι αλλεργικοί στη γλουτένη. Αλλά αν είστε ευαίσθητη στη γλουτένη, η φλεγμονή που προκαλείται από την κατανάλωση ζυμαρικών, ντόνατς και δημητριακών μπορεί να προκαλέσει περισσότερες ζημιές απ 'ό, τι μόνο φούσκωμα. Το φούσκωμα είναι ένας καλός δείκτης ότι κάτι δεν πάει καλά και σίγουρα θα πρέπει να μιλήσετε με το γιατρό σας.

 

Σόγια: Τα προϊόντα σόγιας δημιουργούν… ζυμώσεις στο έντερο και αυτές με τη σειρά τους μπορεί να απελευθερώσουν αέρια και να προκαλέσουν φούσκωμα.