Οι ωμές τροφές και τα κρύα ροφήματα δεν είναι αυτά που συνήθως ποθούμε κατά τους χειμερινούς μήνες. Αλλά ένα σπιτικό πράσινο smoothie είναι ένας γρήγορος τρόπος για να πάρουμε πολλές βιταμίνες και να έχουμε υγιεινή διατροφή με ελάχιστο κόπο. Υπάρχουν περίοδοι στη διάρκεια ενός έτους που το ανοσοποιητικό μας σύστημα μπορεί να έχει... κακοποιηθεί, οπότε χρειαζόμαστε αυτό το... χτύπημα καλοσύνης περισσότερο από ποτέ.

Συστατικά
  • 1 πολύ μικρό σε μέγεθος κομμάτι τζίντζερ
  • 250ml νερό ή νερό καρύδας 
  • 1 κλωναράκι σέλινο
  • 1 χούφτα από λάχανο (ή μπορείτε να δοκιμάσετε κάρδαμο / baby σπανάκι / μαρούλι)
  • 1 χούφτα φρούτα του χειμώνα, όπως μήλο / αχλάδι / ακτινίδιο / ανανά
  • 1 μικρό ματσάκι μαϊντανό
Συνδυασμοί που μου αρέσουν: μήλο και κάρδαμο, αχλάδι και baby σπανάκι, ακτινίδιο και μαρούλι
 
Οδηγίες
Πλύντε καλά τα φρούτα και τα λαχανικά. Ξεφλουδίστε το τζίντζερ και τα φρούτα.
Κόψτε τα λαχανικά σας σε μικρά κομμάτια. Τοποθετήστε πρώτα τα σκληρότερα λαχανικά στο μπλέντερ με το νερό. Στη συνέχεια, προσθέστε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατέψτε μέχρι να μαλακώσουν. Αν το μπλέντερ σας δεν είναι δυνατό, αποφύγετε τα κοτσάνια από το λάχανο και το τζίντζερ.
 
TIP: Μην πίνετε παγωμένο το smoothie σας. Κρατώντας το στο ψυγείο θα διατηρήσει τα θρεπτικά συστατικά του, αλλά πίνοντάς το κρύο θα βλάψει την κοιλιά σας και θα είναι δύσκολο στην πέψη. Αντ 'αυτού, χύστε σ’ ένα ποτήρι από την κανάτα σας και αφήστε το να φθάσει σε θερμοκρασία δωματίου.