Περνάτε πολλές ώρες στο γυμναστήριο, αλλά παρόλα αυτά νιώθετε απογοητευμένη από τις προσπάθειες και τ’ αποτελέσματά σας;

 

Αναρωτιέστε τι κάνετε λάθος ή τι πάει στραβά και οι προσπάθειές σας είναι άκαρπες;

 

Αυτές είναι οι 3 καλύτερες συμβουλές για να δώσετε άλλη δυναμική στις προπονήσεις σας και να δείτε αποτελέσματα:

 

Επανεκτιμήστε την προπόνησή σας: Ήρθε η ώρα να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν είστε πραγματικά έτοιμες να κοπιάσετε για μια δυνατή αλλαγή. Μια καλή προπόνηση θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα από τα τρία χαρακτηριστικά: Έντονη εφίδρωση, βαριά αναπνοή ή θα πρέπει η επόμενη μέρα να είναι… πληγή. Εάν δεν έχετε κάποιο από αυτά τα τρία, δεν ήταν μια καλή προπόνηση. Τόσο απλά.

 

Να είστε συνεπείς: Βρείτε κάτι που να σας αρέσει, έτσι θα κολλήσετε με αυτό. Ό,τι κάνουμε με συνέπεια μπορεί να επιφέρει αλλαγές. Προκαλέστε τον εαυτό σας να είστε συνεπείς. 

 

Μία ώρα προπόνηση την ημέρα είναι μόλις 4% του ημερήσιου χρόνου σας.

 

Χρησιμοποιήστε βάρη: Τα καλύτερα αποτελέσματα προέρχονται έπειτα από πολλές επαναλήψεις με βάρη. Όποιο και αν είναι το βάρος σας, θα πρέπει να πάτε λίγο βαρύτερα. Έτσι, θα δείτε αλλαγές στη δύναμη και τη μυϊκή σας μάζα.