Το να δώσετε στον μεταβολισμό μία μικρή ώθηση δεν είναι και τόσο δύσκολο έργο, αρκεί βέβαια να γνωρίζετε τι πρέπει να τρώτε! Ένας απλός τρόπος, για παράδειγμα, είναι να προσθέσετε κάποιες από αυτές τις έξι τροφές στην καθημερινή διατροφή σας. 

Καυτερή πιπεριά: Η καυτερή πιπεριά ή τσίλι έχει αποδειχτεί εδώ και καιρό ότι συνδέεται με την ενίσχυση του μεταβολισμού και το κάψιμο του λίπους. 

Δημητριακά ολικής άλεσης: Τα δημητριακά ολικής άλεσης προσφέρουν όλες τις διατροφικές ίνες και εκείνους τους υδατάνθρακες που βοηθούν τον μεταβολισμό σας να επιταχύνει. 

Καφές: Είναι γνωστό πως η καφεΐνη διεγείρει "φυσικά" το κεντρικό νευρικό σύστημα σας. Μία κούπα του καφέ καθημερινά μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά πέντε έως οκτώ τοις εκατό. Αρκεί να μην το παρακάνετε και το νευρικό σας σύστημα... κλονιστεί!

Ξίδι: Το ξίδι έχει ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία και μία από αυτές είναι η ικανότητά του να καίει λίπος. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αν το εντάξετε στην καθημερινή διατροφή σας, αφού ο σύγχρονος άνθρωπος τρέφεται με όλο και περισσότερους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Εσπεριδοειδή: Θέλετε να κάψετε λίπος και να κρατήσετε τον μεταβολισμό σας υπό έλεγχο; Την επόμενη φορά που θα φάτε ένα σνακ, συνδυάστε το μ' ένα γκρέιπφρουτ ή ένα πορτοκάλι, ώστε να κρατήσετε τα σωστά επίπεδα της ινσουλίνης .
 
Μπαχαρικά: Τα μπαχαρικά μπορείτε πολύ εύκολα να τα ενσωματώσετε στη διατροφή σας και να κρατήσετε τον μεταβολικό ρυθμό σας στα ύψη! Τα πιο πικάντικα μπαχαρικά, όπως η κανέλα και ο κουρκουμάς κάνουν... καλύτερη δουλειά, καθώς ανεβάζουν τη θερμοκρασία του σώματός σας και επιταχύνουν τη διαδικασία καύσης του λίπους.