Η ενέργεια που έχουμε δεν είναι αποτέλεσμα μόνο θετικής ή αρνητικής σκέψης, αλλά οπωσδήποτε και... διατροφής. Αυτές είναι οι 3 πιο σημαντικές τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε εάν θέλουμε να έχουμε αναπτερωμένο ηθικό. 

 

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει ήπια διεγερτική δραση λόγω της περιεκτικότητάς της σε καφεΐνη. Επίσης, η ζάχαρη που περιέχει διεγείρει τη σεροτονίνη, η οποία προκαλεί έκκριση ενδορφινών, οδηγώντας στην «απόλυτη ευτυχία του εγκεφάλου», όπως την ονομάζουν οι ειδικοί.

 

Ένα κομματάκι μαύρη σοκολάτα την ημέρα ενισχύει, επίσης, την υγεία, αφού μειώνει την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο πρόκλησης εγκεφαλικού.

 

Καρύδια

Μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που έχουν χαμηλότερα επίπεδα Ω-3 στο αίμα τους είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν συμπτώματα κατάθλιψης και να έχουν πιο απαισιόδοξη στάση απέναντι στη ζωή.

 

Άλλη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ απέδειξε πως τα λιπαρά οξέα Ω-3 και η ουριδίνη μπορούν να ενισχύσουν την επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων σε βασικές περιοχές του εγκεφάλου.

Το συμπέρασμα είναι πως οι επιδράσεις των Ω-3 και της ουριδίνης δεν διαφέρουν από αυτές των συμβατικών αντικαταθλιπτικών. Μόλις 1/4 του φλιτζανιού καρύδια παρέχει σχεδόν το 95% της ΣΗΠ σε Ω-3.

 

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ (βιταμίνη Β9), που διατηρεί σταθερά τα επίπεδα της σεροτονίνης. Μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν λιγότερο φυλλικό οξύ είχαν 67% περισσότερες πιθανότητες να υποφέρουν από κατάθλιψη.

 

Το σπανάκι είναι η καλύτερη πηγή φυλλικού οξέος, με 262 mcg ανά φλιτζάνι. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι 400 mcg την ημέρα. Άλλες πηγές είναι το σπαράγγι, το μπρόκολο και τα φασόλια.