Η Δίαιτα με γκρέιπφρουτ δεν είναι μία δίαιτα που ανακαλύφθηκε τώρα. Μετράει 80 χρόνια, βασίζεται σ’ ένα μόνο ένα φρούτο, το γκρέιπφρουτ και υπόσχεται θαυματουργά αποτελέσματα. Το γκρέιπφρουτ είναι ένα φοβερό φρούτο με μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες και βιταμίνη C που έχει τη δυνατότητα να καίει τα λίπη και να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σας.

 

Η Δίαιτα Γκρέιπφρουτ

Τη δίαιτα μπορείτε να την ακολουθήσετε για 12 ημέρες.

 

Πρωινό

½ γκρέιπφρουτ ή 120γρ. φρεσκοστυμμένο χυμό γκρέιπφρουτ χωρίς προσθήκη ζάχαρης

2 αυγά

2 φέτες μπέικον

 

Μεσημεριανό

½ γκρέιπφρουτ ή 120γρ. φρεσκοστυμμένο χυμό γκρέιπφρουτ χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Κρέας σε οποιαδήποτε ποσότητα και μαγειρεμένο, όπως θέλετε

1 Σαλάτα 

 

Δείπνο

½ γκρέιπφρουτ ή 120γρ. φρεσκοστυμμένο χυμό γκρέιπφρουτ χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Κρέας ή ψάρι σε οποιαδήποτε ποσότητα και μαγειρεμένο όπως θέλετε.

Λαχανικά στον ατμό ή τη σχάρα.

 

Επιτρεπόμενα τρόφιμα

Κόκκινα κρεμμύδια, πράσινα κρεμμύδια, πιπεριές, ραδίκια, αγγούρια, μπρόκολο, σπανάκι, μαρούλι, λάχανο, καρότα, μπιζέλια.

 

Απαγορευμένα τρόφιμα

Λευκά κρεμμύδια, πατάτες, σέλινο.

 

Συμβουλές:

1. Πρέπει να πίνετε 8 ποτήρια νερό την ημέρα

2. Σε κάθε γεύμα μπορείτε να φάτε έως ότου αισθανθείτε πλήρως χορτάτη.

3. Μην εξαλείψετε τίποτα από τη δίαιτα. Αυτοί οι συνδυασμοί τροφίμων βοηθάνε στο να κάψετε το λίπος. Εάν ένας από τους συνδυασμούς λείπει, η δίαιτα δεν θα έχει τα σωστά αποτελέσματα.

4. Μην αυξήσετε ή μειώσετε την ποσότητα του γκρέιπφρουτ.

5. Μειώστε την ποσότητα του καφέ. Μην πίνετε περισσότερο από τρεις την ημέρα.

6. Μην τρώτε μεταξύ των γευμάτων. Εάν τρώτε το προτεινόμενο συνδυασμό, τότε δεν θα πεινάτε.

7. Μην τρώτε γλυκά, ψωμί και γλυκοπατάτες. Μπορείτε να διπλασιάστε την ποσότητα του κρέατος, της σαλάτας και των λαχανικών. Όσο περισσότερα τρώτε από τον κατάλληλο συνδυασμό τροφίμων, τόσο περισσότερα θα χάσετε.