Ήρθε η ώρα για προπόνηση και πιο συγκεκριμένα για κοιλιακούς. Πολλές από εμάς τους θεωρούμε βαρετούς και πληκτικούς, έλα όμως που είναι απαραίτητοι για την καλή αρμονία του σώματος!!!! 

 

Γι’ αυτό διάλεξα 3 ασκήσεις, που αν τις βάλετε στις καθημερινές σας προπονήσεις, θα δείτε γρήγορα αποτελέσματα.

 

Toe touches

 

 

Ξαπλώστε ανάσκελα στο στρώμα σας και σηκώστε τα πόδια σας ψηλά. Με ίσια χέρια ποσπαθήστε να σηκωθείτε και ν’ αγγίξετε τις μύτες των ποδιών σας. Όσο πιο κοντά, τόσο πιο καλά. 

 

Κάντε 3 σετ από 20 επαναλήψεις.

 

Russian Twist

 

 

Αυτή την άσκηση μπορείτε να την κάνετε και χωρίς εξοπλισμό, αλλά αν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιήστε μία μπάλα ή ένα βαράκι. 

 

Καθίστε στο έδαφος με τα γόνατά σας λυγισμένα και τα πέλματα λίγο πιο πάνω από το έδαφος. Ο κορμός σας θα πρέπει να είναι λίγο προς τα πίσω και η πλάτη σας όσο πιο ίσια γίνεται. Κρατήστε το βαράκι και με τα δυο σας χέρια και στρίψτε δεξιά και αριστερά εναλλάξ.

 

Κάντε 3 σετ από 16 επαναλήψεις.

 

Χαμηλό Plank

 

 

To Plank είναι μια άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα και φυσικά και τους κοιλιακούς.  Σταθείτε στις μύτες των ποδιών σας και στους αγκώνες σας και μείνετε σ’ αυτή τη στάση για 40 δευτερόλεπτα περίπου. Όσο πιο πολύ μείνετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Το 1 λεπτό είναι μία πολύ καλή διάρκεια.