Εάν θέλετε να χάσετε γρήγορα πόντους, εκτός από τη διατροφή σας, θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα και τη σωματική σας άσκηση.

 

Μία καθημερινή προπόνηση, με υψηλές δόσεις cardio, σε συνδυασμό μ’ ένα διατροφικό πρόγραμμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, θα σας βοηθήσει να χάσετε αρκετούς πόντους από τις δύο πρώτες εβδομάδες.

 

Καθημερινή προπόνηση

 

1o Βήμα:

Ξεκινήστε με μία μικρή προθέρμανση. Κάντε ελαφρύ τζόκινγκ για 1-2 λεπτά ή 20 ημικαθίσματα. Συμπληρώστε με δεξιόστροφες και αριστερόστροφες κινήσεις των ώμων.

 

 

2ο Βήμα:

Κάντε σχοινάκι για 5-10 λεπτά δύο φορές την ημέρα.

 

 

3ο Βήμα:

Τρέξτε σε διάδρομο ή στην ύπαιθρο για 20 λεπτά σε υψηλή ένταση. Οι καρδιακοί σας παλμοί θα πρέπει να είναι πάνω από 150 ανά λεπτό.

 

 

4ο Βήμα:

Όταν σταματάτε την προπόνησή σας, μην ξεχνάτε να κάνετε διατάσεις. Αυτό θα σας βοηθήσεις να χαλαρώσετε τους μύες και να σταματήσει η συσσώρευση γαλακτικού οξέος στα πόδια σας.