Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν ν’ αποκτήσετε τους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσασταν. Αλλά εάν θέλετε, πραγματικά, να εξαλείψετε τη φουσκωμένη κοιλίτσα θα πρέπει να κάνετε και κάποιες θυσίες στη διατροφή σας, όπως να εξαλείψετε τη ζάχαρη και τους μεταποιημένους υδατάνθρακες, ενώ παράλληλα θα πρέπει ενσωματώσετε στη διατροφή σας και τροφές - λιποδιαλύτες. 

 

Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε ποιες είναι οι 5 τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε πόντους από τη μέση και την κοιλιά σας:

 

Βρώμη

Το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείτε αν θέλετε να χάσετε βάρος είναι να τρώτε λιγότερο, όμως ποτέ δεν πρέπει να παραλείπετε γεύματα και ειδικά το πρώτο γεύμα της ημέρας. Τρώγοντας ένα υγιεινό πρωινό με βρώμη ενεργοποιείτε τον μεταβολισμό σας, ρυθμίζοντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σας φουσκώνει αρκετά, ώστε να μην επιλέξετε ένα μάφιν ή ένα κρουασάν αργότερα.

 

Βατόμουρα

Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή πλούσια σε βατόμουρα μπορεί να βοηθήσει στην ελάττωση του λίπους της κοιλιάς. Ακόμη και αν τα βατόμουρα είναι κατεψυγμένα, διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος των διατροφικών πλεονεκτημάτων τους. Ένα ωραίο smoothie με παγωμένα βατόμουρα θα είναι ιδανικό αυτή την εποχή.

 

Αμύγδαλα

Έχει αποδειχθεί πως τα μονοακόρεστα λίπη βοηθούν στο κάψιμο του λίπους της κοιλιάς. Τα αμύγδαλα είναι μια καλή πηγή μονοακόρεστων λιπών και φυτικών πρωτεϊνών και ινών.

 

Ένα γεύμα με γιαούρτι, μήλο και λίγα αμύγδαλα θα ήταν ιδανικό για τη διατροφή σας.

 

Σολομός

Εάν θέλετε άψογους κοιλιακούς, θα πρέπει να μειώσε αισθητά τα τηγανιτά και να προτιμήσετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως ο σολομός.

 

Ο σολομός έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των ορμονών σας. Ένα γεύμα με σολομό βραστά ή ψητά λαχανικά πάντα είναι μία ωραία ιδέα.

 

Πράσινη σαλάτα

Τα πράσινα λαχανικά, όπως το μαρούλι, η ρόκα, το σπανάκι και το κατσαρό λάχανο, είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, ενώ είναι χαμηλά σε θερμίδες, και περιέχουν επίσης μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών για την πρόληψη του φουσκώματος της κοιλιάς. 

 

Συνοδέψτε το μεσημεριανό σας πάντα με μία μικρή πράσινη σαλάτα.

 

Tip: Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως πρέπει να σταματήσετε την καθημερινή σας προπόνηση. Μην ξεχνάτε πως ο συνδυασμός της άσκησης και της διατροφής μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.