Πείτε αλήθεια: Υπάρχουν στιγμές που από τα τόσα που πρέπει να κάνετε σας πιάνει κρίση πανικού; Προσπαθείτε να ισορροπήσετε αναμεσα στην οικογένεια, την καριέρα, τις φιλίες, να έχετε το σπίτι καθαρό και το γραφείο τακτοποιημένο; Σε αυτές τις περιπτώσεις η οργάνωση είναι το κλειδί.

 

Εάν υιοθετήσετε τα 8 tips που ακολουθούν, θα δείτε τη καθημερινότητά σας ν’ αλλάζει και όλα να είναι οργανωμένα.

 

1. Σημειώστε τα πάντα

 

Είναι δεδομένο ότι πρέπει να κάνετε to-do λίστες. Αλλά για να είστε εξαιρετικά οργανωμένη θα πρέπει να πάτε πέρα ​​από αυτό. Δεν έχει σημασία πόσο καλή είναι η μνήμη σας, μπορεί να ξεχάσετε πολλές φορές μικρές λεπτομέρειες. Έτσι, ανά πάσα στιγμή αν υπάρχει κάτι σημαντικό που θέλετε να θυμάστε, από το όνομα του βελονιστή έως τα γενέθλια του αδελφού σας σημειώστε το.

 

2. Βάλτε στον εαυτό σας dead lines

 

Για να μπορέσετε να προλάβετε τα πάντα θα πρέπει να βάλετε στον εαυτό σας dead lines για κάθε ενέργεια που θέλετε να ολοκληρώσετε στην ώρα της. Μην αφήνετε τίποτα last minute.

 

3. Κάντε μικρά διαλείμματα

 

Κατά τη διάρκεια της μέρας μπορείτε να κάνετε μικρά διαλείμματα. Παίρνοντας μικρές …ανάσες, θα είστε πιο παραγωγικές αργότερα.

 

4. Μοιραστείτε με τ' αγαπημένα σας πρόσωπα απευθείας τα ημερολόγιά σας

 

Έτσι, εάν συγχρονίσετε μέσω Google ή iCal το ημερολόγιό σας με τους στενότερους συνεργάτες σας ή τα μέλη της οικογένειάς σας θα μπορέσετε να συντονιστείτε ακόμη καλύτερα.

 

5. Φροντίστε να έχετε ένα λεπτομερές σύστημα αρχειοθέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

6. Βάλτε προτεραιότητες.

 

Εάν βρίσκεστε σε μία χαοτική κατάσταση, βάλτε σε προτεραιότητα στα πιο επείγοντα περιστατικά. Αντιμετωπίστε ένα γεγονός την κάθε στιγμή.  

 

7. Καλό είναι ν’ αναθέτετε και σε άλλους κάποιες εργασίες.

Οι οργανωμένοι άνθρωποι ξέρουν πότε χρειάζεται μια ομάδα για να γίνει κάτι εξίσου καλό.

 

8. Βάλτε alarm 15 λεπτά νωρίτερα από ό,τι πρέπει.