Όταν οι ειδικοί λένε ότι πρέπει να “τρώτε υγιεινά”, δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι πρέπει να ξεκινήσετε μία πλήρη διαιτητική επανεκκίνηση. 

 

Απλά μερικές φορές, παρακάμπτοντας κάποια συστατικά, μπορείτε να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε ημερησίως ή, προσθέτοντας κάποιες άλλες τρόφες, μπορείτε ν’ αυξήσετε την καθημερινή σας θρεπτική αξία. 

 

Και το καλύτερο είναι πως οι περισσότερες διατροφικές αλλαγές μπορούν να γίνουν με τα συστατικά που έχετε ήδη στο ντουλάπι σας.

 

Να μερικά απλά παραδείγματα:

 

  • Αντικαταστήστε την γκρανόλα του εμπορίου, που περιέχει αρκετή ζάχαρη, μ’ ένα μπολ με γάλα και βρώμη.
  • Προτιμήστε το γιαούρτι από τη sour creme. Περιέχει πολύ περισσότερη πρωτεΐνη και λιγότερα λιπαρά. Μπορείτε να το συνδυάστε τέλεια και με λίγα φρούτα.
  • Κάντε πουρέ από κουνουπίδι και αποφύγετε τον κλασικό πουρέ πατάτας.
  • Αντί για φυστίκια ή οποιουσδήποτε άλλους ξηρούς καρπούς, προτιμήστε τ’ ανάλατα αμύγδαλα. Είναι το τέλειο σνακ.
  • Τέλος, αντί για μοσχαρίσια μπιφτέκια, προτιμήστε μπιφτέκια από μανιτάρια. Δεν έχουν καθόλου θερμίδες και είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης.