Φρούτα και λαχανικά στο πιο όμορφο χρώμα μπαίνουν στο πιάτο μας και μας εξασφαλίζουν λαμπερή επιδερμίδα, γερή καρδιά και ιδανικές αναλογίες.

Σύκα, μελιτζάνες, σταφίδες και βατόμουρα... Οι επιστήμονες μάς προτρέπουν να ποντάρουμε στα μοβ φρούτα και λαχανικά, αφού έχουν πολλά να μας προσφέρουν, εκτός βέβαια από τη νοστιμιά και τη φρεσκάδα τους.

Σύμφωνα με τα πορίσματα της Εθνικής Έρευνας Υγείας και Διατροφής (NHANES) που διεξήχθη στις ΗΠΑ, όσοι κατανάλωναν τροφές αυτής της κατηγορίας δεν έπαιρναν το ίδιο εύκολα βάρος, ούτε παρουσίαζαν τόσο υψηλή αρτηριακή πίεση όσο εκείνοι που δεν τις είχαν εντάξει στην καθημερινή διατροφή τους. Επίσης, εμφάνιζαν χαμηλότερες τιμές κακής χοληστερίνης σε σχέση με τους υπόλοιπους.

Πού οφείλονται οι... μαγικές τους ιδιότητες; Στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε φλαβονοειδή. Πρόκειται για φυτοχημικές ουσίες οι οποίες συμβάλλουν στην υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος, ενισχύουν τη μνήμη και θωρακίζουν το ανοσοποιητικό απέναντι σε κάθε είδους φλεγμονές. 

Τέλος, χάρη στην αντιγηραντική τους δράση μάς εξασφαλίζουν λαμπερή και αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Αυτό οφείλεται στις ανθοκυανίνες (σε αυτές χρωστούν και το μοβ χρώμα τους). Πρόκειται για ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες βλάπτουν τους ιστούς του δέρματος και του προκαλούν φθορά. 

Αυτή είναι η καλύτερη εποχή να βάλετε το... μοβ στο πιάτο σας. Ρίξτε μια ματιά στις προτεινόμενες τροφές:

Φρούτα: Σκούρα κεράσια, σταφύλια, σύκα, δαμάσκηνα, βανίλιες, μύρτιλλα, μούρα acai, βατόμουρα κ.ά.

Λαχανικά: Μελιτζάνες, μοβ λάχανο και μπρόκολο, παντζάρια κ.λπ.

Και μην ξεχνάτε τα βότανα και τα μυρωδικά, ανάμεσά τους η σκουτελλάρια (σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα) και ο μοβ βασιλικός.

 

Πηγή: www.elle.gr