Γιατί το τσιμπολόγημα στο γραφείο είναι τόσο ακαταμάχητο;

Τρώτε ένα υγιεινό πρωινό, παίρνετε μαζί σας ένα γεύμα χαμηλό σε θερμίδες, και μετά... περνάτε όλη την υπόλοιπη εργάσιμη ημέρα σας τσιμπολογώντας; Εάν, τις ώρες που είστε στο γραφείο δεν μπορείτε να σταματήσετε να μασουλάτε διάφορα ακατάλληλα σνακ, ακολουθείστε αυτά τις τρεις συμβουλές που θα σας επιτρέψουν να διατηρήσετε τον έλεγχο στη διατροφή σας.

1) Αξιοποιήστε τα κύρια γεύματά σας: Εάν δεν τρώτε αρκετά στο πρωινό και το μεσημεριανό σας, είναι αναπόφευκτο να καταφύγετε, κάποια στιγμή, στις διάφορες λιχουδιές που κυκλοφορούν στο γραφείο. Σιγουρευτείτε ότι τα γεύματά σας είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, που δημιουργούν αίσθημα κορεσμού. Για παράδειγμα, αν αλλάξετε τα σοκολατένια δημητριακά του πρωινού σας με ολικής άλεσης, η διαφορά στην όρεξή σας θα είναι τεράστια. 2) Νερό: Ο καλύτερός σας φίλος: Είναι απαραίτητο καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας να καταναλώνετε νερό και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες, αφού βοηθάει να μείνετε ενυδατωμένες. Εάν θέλετε περισσότερη ποικιλία και φρεσκάδα, προσθέστε του αρωματικά, όπως μέντα, τζίντζερ ή λεμόνι. 3) «Ακούστε» τι έχει να σας πει το σώμα σας: Πριν σηκωθείτε και κατευθυνθείτε προς την κουζίνα του γραφείου, αναρωτηθείτε αν όντως πεινάτε ή αν το κάνετε από ανία ή άγχος. Ακόμα κι αν είναι ανάγκη να φάτε κάτι, φροντίστε αυτό να μην υπερβαίνει τις 200 θερμίδες και να σας παρέχει τα θρεπτικά συστατικά που δεν πήρατε στα κύρια γεύματά σας.